BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~WELC0ME T0 MY LIFE~

~ in this field i write all sincerely fr0m my heart!~
____________F0r My Lurve____________

Wednesday, April 28, 2010

D0sakah aku~~~

Dosakah aku,,,
andai diri ku xselembut perempuan lain,,
xsesantun perempuan lain,,,
salahkah aku,,
jika dia xmemahami aku,,
xpernah sekali p0n aku dinilai setinggi permata dimatanya,,
aku tetap disalahkan walaupun mereka yg melakukan,,,
d0sakah aku,,
andai aku berkasar,,
percayalah,,,
itu luaran sahaja,,
dalaman aku tetap seperti mereka,,
sukarkah untuk kau memahami,,,
salahkah aku,,,
jika aku terlalu em0si0nal,,,
siapa yang tidak kecewa jika 0rg yg dikasihi memikirkan yg tidak2 tntg diri ini,,,
teruk sgt ke aku dimatanya,,,
tiada sekelumit ke kebaikan yg aku miliki??,,
maafkan aku jika aku xsempurna untukmu~~~~~




0 comments: